Tuesday, 17 October 2017

Hari Minggu Bersama Anak Dara

Last week ami ayah, along n family dtg Sepang.. Shela suruh beli kolam sebagai aktiviti tambahan time ayah2 ke track.. masing2 seronok betul duk berendam... pagi petang siang malam mintak kolam...


bila suruh naik xnak... ngamuk2...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sudahnya hari isnin anak aku demam selsema... over berendam lah tu... cian anak bonda yer... 
 seharian xnak makan nasik, dah tengah malam baru mintak nasik... susu pun kurang..jimat kejap susu smlm..hehehe



[bila cek xde pulak panas... drama xnak pergi rumah pengasuh lah ni kan...??]


Monday, 9 October 2017

Bismillahirrahmanirrahim

Semoga aku terus diberikan kekuatan untuk menaip dan menaip..:)

Sebenarnya aku agak bz setelah berkahwin... n keadaan menguruskan keluarga serta kerja pejabat buat aku xsempat + malas untuk mengupdate blogger... lagipun aku rasa zaman sekarang (2017) mcm xberapa nk relevan nak berblog... Ramai jugak blogger2 yang dah menyepi mungkin faktor usia ataupun bz dengan kerjaya masing-masing..:)

Meh aku perkenalkan family halusku ini..:) InsyaAllah bulan 11 ni bakal bertambah lagi seorang..:)


 [inilah keluarga kecil kami]


 [Cempaka Aisyah]


Wednesday, 19 August 2015

Projek Kawen iLi dan Wanzz 05 September 2015

Jemputan ke Majlis Walimatul Urus saya..!! rakan-rakan blogger yang dikasihi, jemputlah memeriahkan majlis..:):)





Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Assalamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh....

"Dengan penuh rasa kesyukuran, saya mengambil kesempatan ini untuk menjemput anda hadir bagi memeriahkan Majlis Walimatul Urus kami"

« ILI LIYANA BINTI HAIRUMAN & MOHAMAD AZWAN BIN RASIDI»

Pada :

Tarikh »»» 05 September 2015 bersamaan 21 Zulkaedah 1436H

Hari & Masa »»» Sabtu [ 11.00pg hingga 5.00ptg]

Bertempat »»» No. 16 Jalan Sentosa, Kampung Melayu Majidee, 81100 Johor Bahru Johor.

1.514959,  103.745618

"Semoga dengan kehadiran & Doa dari para hadirin akan menyerikan majlis dan mendapat keberkatan dari Allah S.W.T. Semoga penyatuan ini mendapat keredhaan Allah S.W.T."